Wij doen onze uiterste best in de invulling van onze verloskundige zorg. Het is belangrijk dat je je goed voelt bij je verloskundige. Zwanger zijn is namelijk al spannend genoeg.
Mocht je desondanks niet tevreden zijn, dan doen wij een dringend verzoek aan je om ons dit kenbaar te maken. Onderstaande informatie kan je hierbij helpen.

Klacht over een verloskundige?

Heb je een klacht over jouw verloskundige? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons. We nemen de tijd om samen hierover rustig te kunnen praten.

Lukt het niet om er samen met ons uit te komen of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Hiervoor kun je contact opnemen met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Hij of zij is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. De klachtenfunctionaris bemiddelt ook bij het vinden van een oplossing. Alles wat je aan de klachtenfunctionaris vertelt is vertrouwelijk.

De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) via 088 – 0245123. Je kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl.

Kijk voor meer informatie op: www.klachtverloskunde.nl

Aanmelden? Klik hiernaast voor het aanmeldformulier